Přeprava zboží a převzetí zboží

ZPŮSOBY PŘEPRAVY ZBOŽÍ A CENA ZA PŘEPRAVU

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Kupujícímu je zboží dodáno následujícími způsoby:

I. zásilka DPD - služba DPD Private (do 50 kg)
DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne po území České republiky a do 2 dnů na Slovensko.
Pokud vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den nebo doručí balíček na nejbližší DPD Pickup.
O doručení vás budou informovat formou SMS nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr.
V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. 
Cestu balíčku sledujte na dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz

Cena dopravy se stanovuje podle váhy:

  • DOBÍRKA V ČR - v případě, že jste zvolili tento typ platby, bude k ceně za přepravu připočtena částka 30,- Kč
  • DOBÍRKA na SLOVENSKO - v případě, že jste zvolili tento typ platby, bude k ceně za přepravu připočtena částka 45,- Kč
Váha
v kg
Doprava v ČR
cena v Kč
Doprava na Slovensku
cena v Kč
3 130 170
5 130 200
10 200 200
15 200 290
31,5 260 290
50 410 440

 

Zásilka DPD Pickup

Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo. Můžete si vybrat až z 58.000 výdejních míst.
Zásilka bude na výdejním místě uschována po dobu 7 kalendářních dnů a v DPD boxu po dobu až 48 hodin.
Průběžné notifikování pomocí SMS nebo e-mailu
Poprvé v den vyzvednutí, dále vás informujeme při doručení zásilky do výdejního místa. V případě, že si zásilku nevyzvednete do 4 dnů od naskladnění, budete informování o blížícím se vrácení zásilky odesílateli.
Samoobslužné DPD boxy
Vyzvedněte. Pošlete. Kdykoli. 24 denně, 7 dní v týdnu. Vyzvedněte si svou zásilku z e-shopu nebo pošlete balíček svému kamarádovi.

  • balík do 5 kg ... 60,- Kč
  • balík do 15 kg ... 90,- Kč
  • dobírka ... 30,- Kč


II. zásilka PPL CZ (do 50 kg). Dodání je druhý pracovní den od převzetí (naložení) zboží přepravcem.
Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. O převzetí zásilky do přepravy Vás předem informuje pracovník internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, včetně ceny dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Cena za službu se stanovuje podle váhy zboží:

  • balík do 30 kg ... 140,- Kč
  • balík do 50 kg ... 180,- Kč
  • DOBÍRKA - v případě, že jste zvolili tento typ platby, bude k ceně za přepravu připočtena částka 30,- Kč

Zásilkou PPL do Parcelshopu nebo Parcel boxu

Chcete si vyzvednout zásilku v čas a den, který vyhovuje právě vám?
Nevažte se na řidiče a nechte si poslat balík do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
Jak to funguje?

  • Na e-shopu zvolte způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
  • Vyberte si z téměř 3 000 výdejních míst
  • V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu.
  • V Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
  • balík do váhy 31,5 kg ... 120,- Kč
  • dobírka ... 30,- Kč

Zásilkou PPL na Slovensko

Dodání službou PPL je převážně třetí pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. Nicméně u soukromých zásilek informují formou SMS. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

  • balík do 31,5 kg ... 260,- Kč
  • dobírka ... 45,-  Kč

 

III. paletová přeprava DHL
Dodání je většinou do druhého dne od naložení (odeslání) zboží. Řidič nemá povinnost informovat předem. O odeslání jste upozorněni pracovníkem naší společnosti
Orientační cena dopravy je vyobrazena v následující tabulce:

  • DOBÍRKA - v případě, že jste zvolili tento typ platby, bude k ceně za přepravu připočtena částka 80,- Kč

 

Hmotnost zboží

Cena za dopravu

Hmotnost zboží

Cena za dopravu

do  – 50 kg

500,- Kč

400,1 – 500 kg

2 145,- Kč

50,1 – 100 kg

620,- Kč

500,1 – 700 kg

2 580,- Kč

100,1 - 150 kg

835,- Kč

700,1 – 1000 kg

3 245,- Kč

150,1 – 200 kg

1 050,- Kč

1000,1 – 1500 kg

4119,- Kč

200,1 – 300 kg

1 345,- Kč

1500,1 – 2000 kg

5162,- Kč

300,1 – 400 kg

1 650,- Kč

2000,1 – 3000 kg

7262,- Kč

 


IV. osobní odběr kupujícím.
Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího na adrese B AGRO Březová s.r.o., 747 44  Březová 130. V době od 7 - 15 hodin.
Kupující je informován o tom, že má zboží připravené k osobnímu odběru. Doporučujeme domluvit se předem.

Poštovné, doprava ani balné se neplatí.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.

Při zaslání zboží prostřednictvím České pošty, zásilkové služby PPL CZ nebo DPD je zapotřebí: 

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou apod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

U České pošty, a.s. je nutné reklamovat poškozený obsah zásilky do 24 hodin. U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!