Kontakt

B AGRO Březová s.r.o.
+420556307292
+420603548074

Facebook


Přeprava zboží a převzetí zboží

PŘEPRAVA ZBOŽÍ A CENA ZA PŘEPRAVU

Kupujícímu je zboží dodáno následujícími způsoby:

  1. zásilka České pošty - balík do ruky (do 30 kg) - Dodání probíhá dle podmínek České pošty a.s., zpravidla následující pracovní den od podání zásilky. V případě nezastižení adresáta je balík uložen na poště po dobu 7 kalendářních dní.
    Cena za službu je 150,- Kč. Doběrečné, v případě, že jste tento typ platby zvolili, je 30,- Kč.

  2. zásilka České pošty – balík na poštu (do 30 kg) – Dodání probíhá dle podmínek České pošty a.s., zpravidla následující pracovní den od podání zásilky. Balík uložen na poště po dobu 7 kalendářních dní. POZOR! Prosíme, nezapomeňte vyplnit mobilní nebo e-mailové spojení na adresáta. Bez jedné z těchto informací nemůže být zásilka podána! Důvodem, proč potřebujeme jeden z těchto údajů je, že elektronická komunikace v případě Balíku Na poštu zcela nahradila papírové oznámení, které již ve schránce nenajdete. Prostřednictvím telefonu nebo e-mailu získá adresát informace o uložené zásilce, kterou si tak může vyzvednout například ihned při cestě domů z práce daleko rychleji. 
    Cena za službu je 140,- Kč. Doběrečné, v případě, že jste tento typ platby zvolili, je 30,- Kč.

  3. přepravní společností PPL CZ (do 50 kg). Dodání je druhý pracovní den od převzetí (naložení) zboží přepravcem. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena) a datum dodávky.
    Cena za službu se stanovuje podle váhy zboží a podle skutečnosti, zda se jedná o přepravu balíkovou nebo paletovou:
    • balík do 30 kg ... 97,- Kč
    • balík do 50 kg ... 127,- Kč
    • doběrečné, v případě, že jste tento typ platby zvolili, je 30,- Kč.
  4. balík DPD - služba DPD Private (do 50 kg). DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. Cestu balíčku sledujte na dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz
    Cena dopravy se stanovuje podle váhy:
    • balík do 30 kg ... 160,- Kč
    • balík do 50 kg ... 350,- Kč
    • dobírka, pokud jste zvolili tento druh platby ... 30,- Kč
  5. paletová doprava PPl CZ, s.r.o. - Dodání je většinou do druhého dne od naložení (odeslání) zboží. Řidič nemá povinnost informovat předem. O odeslání jste upozorněni pracovníkem naší společnosti.
    Cena dopravy je vyobrazena v následující tabulce:

    Hmotnost zboží

    Cena za dopravu

    Hmotnost zboží

    Cena za dopravu

    do  – 50 kg

    470,- Kč

    400,1 – 500 kg

    2040,- Kč

    50,1 – 100 kg

    587,- Kč

    500,1 – 700 kg

    2454,- Kč

    100,1 - 150 kg

    792,- Kč

    700,1 – 1000 kg

    3088,- Kč

    150,1 – 200 kg

    999,- Kč

    1000,1 – 1500 kg

    4119,- Kč

    200,1 – 300 kg

    1281,- Kč

    1500,1 – 2000 kg

    5162,- Kč

    300,1 – 400 kg

    1566,- Kč

    2000,1 – 3000 kg

    7262,- Kč



  6. osobní odběr kupujícím. Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího na adrese B AGRO Březová s.r.o., 747 44  Březová 130. V době od 7 - 15 hodin. Kupující je informován o tom , že má zboží připravené k osobnímu odběru. Doporučujeme domluvit se předem.
    Poštovné, doprava ani balné se neplatí.
  7. DPD Private Slovenská republika

    Doručení službou DPD Private na Slovensko – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí. 
    DPD doručuje balíčky do třetího pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
    O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
    Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
    Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. 
    Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.
    Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

    • balík do 31,5 kg ... 270,- Kč
    • balík do 50 kg ... 350,- Kč
    • dobírka ... 45,- Kč

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.

Při zaslání zboží prostředictvím České pošty, sběrné služby PPL CZ nebo DPD je zapotřebí: 

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele.Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

U České pošty, a.s. je nutné reklamovat poškozený obsah zásilky do 24 hodin. U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.