Kontakt

B AGRO Březová s.r.o.
+420556307292
+420603548074

Facebook


O nákupu

Jak nakupovat?

Celý postup nákupu zboží v elektronickém obchodě AGROsklad.cz:

1. Dohledání požadovaného zboží v nabídce katalogu
2. Přidání zboží do objednávky
3. Úprava objednávky
4. Podrobný přehled Vaší objednávky
5. Volba způsobu doručení
6. Identifikace zákazníka
7. Volba způsobu platby
8. Kontrola všech údajů a odeslání objednávky
9. Nevíte si rady? Napište nám svůj dotaz.

Přeprava zboží a převzetí zboží

Kupujícímu je zboží dodáno následujícími způsoby:

  1. zásilka České pošty (Balík Do ruky). Dodání probíhá dle podmínek České pošty a.s., zpravidla následující pracovní den od podání zásilky. V případě nezastižení adresáta je balík uložen na poště po dobu 7 kalendářních dní. 
    Cena za službu je 190,- Kč. Doběrečné, v případě, že jste tento typ platby zvolili, je 30,- Kč.
  2. přepravní společností PPL CZ. Dodání je druhý pracovní den od převzetí (naložení) zboží přepravcem. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena) a datum dodávky. 
    Cena za službu se stanovuje podle váhy zboží a podle skutečnosti, zda se jedná o přepravu balíkovou nebo paletovou:
    • balík do 30 kg ... 80,- Kč
    • balík do 50 kg ... 100,- Kč
    • paleta - zásilka nad 50 kg nebo nadrozměr ... cena je sdělena vždy předem telefonicky, nelze stanovit paušálně
    • Doběrečné, v případě, že jste tento typ platby zvolili, je 30,- Kč.
  3. osobní odběr kupujícím. Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího na adrese B AGRO Březová s.r.o., 747 44  Březová 130. V době od 7 - 15 hodin. Kupující je informován o tom , že má zboží připravené k osobnímu odběru. Doporučujeme domluvit se předem.
    Poštovné, doprava ani balné se neplatí.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.

Při zaslání zboží prostředictvím České pošty nebo sběrné služby PPL CZ je zapotřebí: 

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele.Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

U České pošty, a.s. je nutné reklamovat poškozený obsah zásilky do 24 hodin. U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!

Způsoby Plateb

Platební podmínky

Všechny ceny zboží jsou uvedeny bez přepravného.

Máte možnost úhrady:

  1. v hotovosti - úhrada probíhá v okamžiku převzetí zboží v sídle naší společnosti (Březová 130, 747 44, okr. Opava) Akceptujeme karty s označením Visa, Electron, MasterCard nebo Maestro.
  2. bankovním převodem - úhrada probíhá předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky a.s., číslo účtu: 43-2406710247/0100. Při zvolení tohoto typu úhrady při výběru zboží je Vám vystavena faktura, která je zaslána na uvedený email nebo adresu. Po jejím uhrazení je ihned (u položek skladem) zboží expedováno.
  3. dobírkou - zboží hradíte při převzetí dopravci nebo doručovatelce České pošty. 

    PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD PŘEPRAVCE VŽDY DOPORUČUJEME ZKONTROLOVAT, NENÍ-LI POŠKOZENA. Převzetím zásilky bez výhrad přebíráte na sebe nebezpečí škody na věci.

 

VZOR formuláře ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

VZOR formuláře REKLAMAČNÍHO LISTU

 

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.